ایجاد یک سازمان داده محور (data-driven organization)، ابتکاری در سطح سازمانی است که میتواند منابع را برای مدت طولانی مصرف نماید. بنابراین هر سازمانی که به دنبال چنین ابتکاری است، بر اساس نقشه راه و مورد کسب و کاری که باید قبل از تصویب تهیه و ارزیابی شود، اصرار دارد.
این کتاب یک متدولوژی گام به گام به منظور ایجاد نقشه راه و مورد کسب و کاری ارائه میدهد و روایتی از محدودیتها و تجربیات مدیرانی است که برای راه اندازی سازمانهای داده محور تلاش کردهاند.
در این کتاب تأکید بر تصمیمات بزرگ است یعنی تصمیمات کلیدی که بر 90 درصد نتایج کسب و کار تأثیر میگذارند. این تصمیمات از ابتدا تصمیمگیری و مهندسی مجدد دادهها تا فرآیند-زنجیره تصمیمگیری و حاکمیت دادهها، به طوری که اطمینان حاصل شود که دادههای درست همواره در زمان مناسب در دسترس هستند.
مدرس : رضا سعیدی نیا
عنوان کتاب / موضوع : Big data (کلان داده ها_ عظیم داده ها) : 5003
حجم فایل : 12MB
تعداد مشاهدات : 2533
قیمت : رایگان